Afisari.

miercuri, 27 iunie 2012

Dorință.

Aș putea spune că a trecut foarte mult timp de când nu am mai intrat pe blog.Da. S-au schimbat multe...chiar foarte multe.Tu- tu nu te-ai schimbat,aceeași speranță ,niciodata nu se va împlini dorința. Dar durerile s-au mai ameliorat , dar nu au dispărut. Tot puțin nepăsător ești , dar...spui...că mă iubești !? Vrei să te cred? Nu aș putea ,dar totuși încerc...nu îți dai seama ce faci? Ce ai provocat acum un an in sufletul meu? Nu? Chiar deloc. Această întrebare mă macină de când te-am cunoscut. O singură dorință am : să mă iubești. Să fim fericiți , să fii al meu. Doar atât. Mi-ai cerut ceva , voi încerca să fac , de dragul tau...dar încearcă și tu, măcar o ultimă dată , fă-mă fericită .Măcar o singură dată ,fă-mă să simt că trăiesc din nou.Îmi imaginez un pat ,pe care eu stau , lângă  el... tu , cu lacrimi în ochi , iar eu cu ochii închiși , fără a respira. Te duce cu gândul la ceva? E un vis ,sau coșmar ,cum vrei să îi spui, pentru mine nu contează atâta timp cât erai lângă mine...

Și bineînțeles ,ca și final : Te iubesc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu