Afisari.

luni, 28 noiembrie 2011

Ultimul atac de cord.

Când noaptea cade aspră asupra sufletului meu,
Când singurătatea din sticlă devine tot mai densă şi mai tare,
Îţi privesc dagherotipul şi îl sfărâm între gheare-
Tu eşti tot ce-am vrut vreodată şi ce voi vrea mereu…

Şi gheaţa de pe ferestre formează coroane funerare,
Pentru sufletul meu ce stă în ruină,
Tu ai fost întuneric şi lumină,
Ai fost pe rând iubire şi visare…

Dar nu m-ai vâzut niciodată,
Nu mi-ai văzut dorul din ochi,
Când singură eram în vifor
Te strigam şi te rugam:Arată-te!

Te vedeam cum treci nepăsător,
Te  vedeam,zâmbind cu drag,
Iţi  sărutam buzele-n vis
Şi-a doua zi mă chinuia iar dorul...
Mi-aş fi dorit ca umărul să-mi fie ud de lacrimile tale,
Mi-aş fi dorit să rup luna din locu-i veşnic,
Să sting soarele, şi să ţi-l dau ţie,
Apoi să mă săruţi cu-ale  tale negre petale...

Dar simt cum gheaţa muşca tot mai tare din sufletul meu,
Şi vin curge iar din ochii mei pe pardoseală
Într-un menuet sinistru;Cu răceală
Privesc acum lumea ce m-a urât mereu...

Şi-aş fi vrut să-mi suspini numele în împreunare,
Să-mi ţii mâinile în mână,
Să fii al meu veşnic,
Şi-amândoi să murim în visare..

Trandafirul vieţii mele,mă vei găsi în iad,
Unde-ţi voi face ghirlande înfocate
Cu dragoste stropite de-ale mele păcate,
Păcatele de-a nu te fi intâlnit vreodată...

Imi iau adio,dragostea mea oarbă, şi dau otrava peste cap,
Te vad cum mă porţi pe braţe întru eterna singurătate,
Te văd dar tu nu eşti aievea,
Eşti o inchipuire în somnul  în care zac...


 The end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu