Afisari.

vineri, 16 decembrie 2011

Un vis.

O nouă poveste,o nouă inimă,ceva diferit. Un vis. Ştiu că pare destul de imposibil dar e adevărat,am cunoscut pe cineva. Iubesc cum mă priveşte,ochii lui...atât de pătrunzători,m-au fermecat într-adevăr,aş da orice pentru a vedea încă o dată entitatea aceea din vis,orice. Dar...visul s-a terminat, şi m-a lăsat singură din nou,ca la început. O simplă fantomă care bântuie mintea ta. O persoană care te aşteaptă cu braţele deschise,ca întotdeauna,cineva care te iubeşte şi te preţuieşte  aşa cum o mamă işi iubeşte copilul mai mult decât propria-i viaţă. Te rog...întoarce-te înapoi în visul meu,aş vrea să te pot privi încă o dată,să mor după acei ochi,care ipotetic nu există,nu există asemenea ochi în lume,doar la entitatea aceea. Iubirea din visul meu. Fantoma minţii mele,supranatural.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu